REGULAMIN
Forum wewnętrznego sędziów Śląskiego Związku Piłki Siatkowej (www.forum.sedziowie.szps.pl)
1. Korzystanie z forum wewnętrznego sędziów Śląskiego Związku Piłki Siatkowej (dalej również „Forum”) możliwe jest jedynie po zapoznaniu się i zaakceptowaniu niniejszego Regulaminu (dalej również „Regulaminu”).
2. Administratorami forum są osoby wyznaczone przez Wydział Sędziowski Śląskiego Związku Piłki Siatkowej (dalej również WS SZPS), który sprawuje nadzór nad funkcjonowaniem Forum i działalnością Administratorów.
3. Uczestnikami forum mogą być sędziowie Śląskiego Związku Piłki Siatkowej oraz inne osoby dopuszczone przez WS SZPS.
4. Forum służy w szczególności do wymieniania opinii, dyskusji, komentowania bieżących wydarzeń siatkarskich. Szczególną funkcją Forum jest możliwość poszukiwania możliwości dokonania zmian obsad meczów, zgodnie z zasadami obowiązującymi w poszczególnych kategoriach rozgrywek.
5. Niedopuszczalne jest udostępnianie innym osobom danych do logowania na Forum.
6. Treść postów formułowanych przez użytkowników nie może naruszać powszechnie obowiązujących przepisów (np. w zakresie zakazu dyskryminacji ze względu na płeć czy wyznanie), praw innych osób, w szczególności ich godności osobistej, ani ogólnie przyjętych zasad kultury słowa. Niedopuszczalne jest używanie słów powszechnie uznawanych za nieprzyzwoite.
7. W związku z podzieleniem forum na działy tematyczne, należy swoje posty umieszczać we właściwych działach (w szczególności zgodnie z zasadami obowiązującymi w każdym dziale).
8. Naruszanie regulaminu może skutkować usunięciem postu, czasowym lub stałym zablokowaniem możliwości umieszczania postów na forum ewentualnie zablokowaniem dostępu do forum, niezależnie od innych konsekwencji, w tym dyscyplinarnych ze strony WS SZPS. Administrator ma prawo zawiadamiać stosowne podmioty o naruszaniu Regulaminu.
Klikając "Akceptuję licencję" zgadzasz się z postanowieniami niniejszego regulaminu i zobowiązujesz się go przestrzegać podczas każdorazowego korzystania z forum